بمون تا تمیز شی....
بمون تا تمیز شی....

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 53323
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 229
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 53323
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 229
تعداد آنلاین : 1



 
گردشه منو.....من....

 بعضی وقتا شاممو که میخورم میام رو تختمو با دسه راستم موهامو باز میکنمو پخشش میکنم

 

روی بالشتم....بعد دستامو باز میکنم و بدنمو شل میکنم....بعد ذول میزنم به جای همیشگی

 

که تمومه چینو چروکاشو حفظم!حتی چشم بستم میتونم رسمش کنم!.....سقفه اتاقم!

 

یه صحنه ی تکراری!

یه صحنه ی سرد!

بی روح!

 

اگه حال داشه باشم فانوسمو روشن میکنمو باهاش میحرفمو به حرفاش گوش میدم!

 

فانوسم همیشه پیشم میمونه تا خوابم ببره!.....

 

خیلی وقتا تا صبح روشن میمونه........

 

خیلی دوسش دارم!

 

اما اگه فانوسم نباشه یا نتونه باشه......دسته خودمو میگیرمو با کلی قربون صدقه 

 

میریم گردش!.....فانوس  که نیس.....اما یادش باهامه......تنهاییم که پابه پام میاد...

 

خلاصه.....

 

میبینی فانوس؟!؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟

 

وقتی نیستی هم جعممون جمعه!!!!

 

منو..... یادتو....... تنهایی.......

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب:, توسط ماریا